Eka postaus tänne, woop! Nää kirjotukset voi olla ihan pöhölöjä, mutta oon ihan innoissani tästä, päättäkää itte luetteko. Kirjoottelut onkin hyvä aloittaa tämän päivän tapahtumilla, sillä tää päivä on ollut erityinen!

Kuulostaa ehkä hassulta, mutta tunnen itteni onnekkaaksi, että oon syntynyt niin pienelle paikalle kuin Lehtimäki. Lehtimäki ja lehtimäkeläiset kannustavat ja tsemppaavat niin mua, kuin kaikkia muitakin LeJyn urheilijoita, ihan kympillä, elävät mukana. Se on hienoa jos joku. Kesällä voitin ikäisteni SM -kisat ja Lehtimäellä oli laitettu onnittelu- ja kannustuslistat pankkeihin, mihin porukka sai laittaa nimensä ja lahjoittaa itsevalitsemansa summan rahaa heittäjälle. Miettikää. Aika mahtava fiilis. Ei sitä vaan ihan joka paikassa oo semmoinen meininki, että porukka muistaa urheilijoita. Enhän mä nyt sillä, että mulle nyt täytyy antaa rahaa, kun satun keihästä heittämään, mutta kyllä se piru vie kannustaa ja auttaa köyhää opiskelijaa hoitamaan treenit ja leirit ja kapuamaan ylähäpäin. Kyllä mä lämmöllä nimilistoja tänään luin kun kirjeet sain ja kiitän ihan jokaikistä! Ootte te huippuja.

Kyläläisten onnittelu- ja tsemppauskirjeet sai hymyn naamalle ja posket pyöriäks!

 

Myös yritykset ovat mukana ja lähteneet kannustamaan ja auttamaan pidempiin kaariin. Tänään sainkin neljä ihan loistavaa yhteistyökumppania ja kokoonnuttiin kakkukaffeelle!

Yhteistyö on nyt aloitettu Lehtimäen Osuuspankin, TI-Garnjet Oyn, Aki Sammalisto Oyn ja Lehtimäen Sähkö Oyn kanssa. Linkit yritysten sivuille löytyy sivun vasemmasta reunasta.

IMG_5945-normal.jpg

Siinä se akka nyt nököttää yhteistyökumppaneiden kanssa. Aki kuuluisi samaiseen potrettiin, mutta tällä kertaa hän ei kerennyt mukaan poseeraamaan.

IMG_5926-normal.jpg

Kakkuakin kelpas nassuttaa ja siitä kuva napata. Kyllä se äitee vaan osaa kans!

Tänään mulla on näköjään tällänen fiilis, että kaikki on parhaita ja loistavia. No oottehan te ny, ei sitä keihästä vaan ainoastaan omilla eväillä heitetä.

Näillä tunnelmilla alankin näin illan tunneilla pakkaamaan, koska huomenna odottaa Pajulahden urheiluopisto ja nuorten maajoukkueleiri. Siellä ollaha ja mennähä huomisesta sunnuntaihi ja pyöräytetään syksyn treenit ryminällä liikkeelle!